سرهمی مردانه مدل دشداشه رنگ سفید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 10976064 دسته:

توضیحات

دشداشه لباسی است که هم برای مردان و هم برای زنان تولید میشود این لباس معمولا نخی، بلند و راحت میباشد. دشداشه دوخت مخصوصی دارد.
مشخصات خوب از یک پارچه، که عمومیت پیدا کرده و در جامعه برای هر شخصى قابل فهم است ، ظرافت ،لطافت و سادگی مى باشد، که پارچه تترون هر سه رکن ذکر شده را دارا میباشد. البته از ویژگی هایی مثل ضد حساسیت و خنک بودن آن ها به خصوص در گرما نباید غافل بود!

در کل پارچه هاى ساده و بدون طرح چون اسیر تغییر مد و سلیقه روز جامعه نیستند همیشه خواهان دارند و شاید برای آنها حتی تاریخ انقضایی هم نباشد!

در تولید دشداشه مشکی از پارچه های گوناگونی استفاده میشود که میتوان از پارچه زُبده و تترون بروجرد به عنوان پرتیراژ ترین پارچه در تولید دشداشه مشکی نام برد. این دشداشه از دو پارچه تترون بروجرد و زُبده تولید شده است. پارچه تترون انواع مختلفی دارد اما پارچه تترون بروجرد، یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین آن ها میباشد، به همین دلیل به مراتب قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پارچه دارد. این پارچه از مواد با کیفیت بسیار بالا و درصد پایین نخ تولید شده است، همین امر باعث مقاومت بسیار بالا این پارچه در برابر چروک پذیری و همچنین دوام بسیار عالی این محصول شده است.

جنس تترون
طرح ساده
آستین بلند
تعداد تکه یک تکه
نوع ست لباس سرهمی