سالنامه سال 1402 پدیده نقش مدل روز شمار فرانسوی پارچه ای

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 10313170 دسته:

توضیحات

تیم طراحی پدیده نقش با تولید سررسید روزشمار فرانسوی پارچه ای مدل عطف رنگی که بسیار زیبا و خاص می‌باشد، در مقایسه با مابقی سررسیدهای موجود از نظر ساختاری کاملا متفاوت است. این تفاوت تا به الان باعث شده استقبال بی‌نظیری از مشتریان عزیز داشته باشیم.جنس جلد استفاده شده یکی از مرغوب ترین پارچه ها می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوددار است.قانون پدیده نقش، استفاده از بهترین متریال مصرفی است. چرا که در طولانی مدت استفاده می‌شود. قطعا جنس پارچه ای استفاده شده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.در زیر جلد از مقوا ابر استفاده کرده ایم. این ترکیب حالت انعطاف پذیری دارد و هنگام استفاده حس نرمی و لطافت به شما می‌دهد.
کاغذ مصرفی استفاده شده در سررسید 1402 مدل فرانسوی پارچه ای مدل عطف رنگی، یکی از مرغوب‌ترین برندهای کاغذ به نام اندونزی “تحریر سفید 70 گرم” است.تکنیک صحافی این سررسید به صورت ته دوخت می‌باشد و گوشه کاغذها به صورت کرو، “CARVE” است.
طراحی روز شمار سررسید فرانسوی اینگونه است که هر یک روز، در یک صفحه قرار دارد به جز روزهای پنجشنبه و جمعه که در یک صفحه چاپ می‌شود. فرمت روز شمار در مقایسه با مابقی فرمت‌ها، برای کسانی که یادداشت نسبتا بیشتری را در طول روز دارند کاربردی است. مجموع صفحات سررسید 366 صفحه می‌باشد .

ناشر پدیده نقش
سال 1402
نوع سال میلادی
نوع کاغذ سفید 70 گرم
نواخت روزها روز شمار
قطع اروپایی
جنس جلد پارچه‌ای