بذر خیار سفید پاسارگاد کشت زارع کد zs73

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 2622391 دسته:

توضیحات

خیار سفید یک محصول بسیار جذاب دارای پوست سفید است که بعد از بلوغ پوست میوه زرد کم رنگ می‌شود. این خیار یک واریته هیرلوم (موروثی) است که در قرن نوزدهم محبوبیت زیادی پیدا کرد. خیار سفید طعم بسیار خوبی دارد ولی قسمت انتهایی میوه مانند سایر خیارها کمی تلخ می‌باشد. میوه‌ها به طول 10 تا 20 سانتی‌متر و قطر 3/5 تا 5 سانتی‌متر رشد می‌کنند. خیار سفید منبع غنی از ویتامین C ومواد معدنی است.
توجه داشته باشید که این خیار در دماهای زیر ۱۰ درجه سانتی گراد سرما زده می‌شود.
خیار را معمولا بر اساس اندازه آن برداشت می‎کنند و به سن آن توجهی نمی‎شود. به محض این که خیار به اندازه مطلوب رسید باید برداشت شود. در صورتی که خیار در گلخانه کاشته شود و شرایط گلخانه عادی باشد میوه‎ها خیلی زود رشد می‎کنند و به همین جهت حداقل 2 تا 3 بار برداشت در هفته ضروری است و هرچه فاصله برداشت طولانی تر باشد تعداد خیارهای درشت که خارج از اندازه مطلوب بازار است بیشتر می‎شود.

ابعاد بسته‌بندی 9×14×2 سانتی‌متر
خاک مناسب برای کاشت خاک‌های لومی حاصلخیز با زهکشی خوب برای رشد خیار توصیه می‎شود.PH مناسب خاک برای رشد خیار 6/5 تا 7/5 است.
خلوص 98
دمای مناسب 18 تا 30 درجه سانتی‌گراد درجه سانتی‌گراد
عمق لازم برای کاشت 12 میلی‌متر
فصل کاشت بهار
فضای پیشنهادی برای کشت 1 متر مربع
فضای مورد استفاده قابل کشت در گلدان و فضای آزاد
قوه نامیه 90 درصد
مقدار آب مورد نیاز هر 5 تا 7 روز یک بار احتیاج به آبیاری دارد، آبیاری باید به آهستگی و آرامی انجام شود به طوریکه حداقل تا عمق 60 سانتی‌متری خاک نفوذ کند و به هیچ وجه نباید روی برگ‌های بوته‌های خیار آب پاشید چون باعث تولید قارچ روی برگ‌ها می شود.
نوع گیاه صیفی جات
وزن بسته بندی 5 کیلوگرم
تعداد دانه و بذر 7